HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 2 april 2010

Mevrouw maakt het zich gemakkelijk

Onlangs was Crady 'n weekje te logeren bij de Golden Boys, Ailigean, Yonick en Lachlann. Van de week kreeg ik de foto's...., mevrouw heeft het naar haar zin gehad, zo te zien :-) Ik hoop dat ze nog terug mag komen eind april....

Hey snotneus, wat mot jij op mijn bankie ?

Ik wil hier languit kunnen liggen!

Kijk die "ouwe" Alk, die snapt het tenminste :-)

Verder ben ik niet echt tevreden met haar pootjes... Ze is nu 'n week of 3 van de medicijnen af en begon weer behoorlijk kreupel te lopen. Ik neem aan dat ze dan pijn heeft en dat vind ik niet nodig. Dus begon ik deze week weer met de medicijnen. Ik dacht ik doe 't rustig aan, 1 pilletje per dag, en ik kan 't altijd nog opschroeven. Pluspunt is dat ze niet meer kreupel loopt, maar nadeel is dat ze haar urine laat lopen. Elke nacht word ik wakker als zij ook wakker is geworden omdat ze de boel heeft laten lopen en als 'n geslagen hond naar beneden gaat. Hup er achteraan, even naar buiten laten en vervolgens met de pettowel haar achterkantje weer droog maken. Het is zo zielig hoe beteuterd ze er dan bijstaat. Ik ga het pilletje nu maar eens 's morgens geven, kijken of ze dan 's nachts droog kan blijven.
Ik probeer me verder maar geen zorgen te maken en ga ervan uit dat het door de artrose komt dat ze kreupel loopt.

Geen opmerkingen: