HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 29 april 2010

Bikkeltje !


Volgens mij heeft Crady gehoord dat ik heb gezegd als ze niet beter gaat lopen, of liever gezegd, zelf weer gaat lopen, ipv dat ik haar naar de hoek van de straat moet tillen en weer terug...., dat ik haar dan moet laten inslapen...

En sindsdien is er 'n soort wonderbaarlijke wederopstanding van Crady van Driel :-)

Ok, ok, het is nog niet flitsend, ze slaapt zo'n 22 uur per dag, maar die 2 uur in totaal dát ze dan wakker is, is ze blij, vrolijk en loopt ook weer redelijk.

Verder is het dus even afwachten op de berichten van dokter Rutteman, eind volgende week. Spannend, maar we maken er 't beste van. Die bikkel van mij krijg je niet zomaar klein. Ik blijf positief denken, dan komt 't meestal goed.

Onderstaand nog 'n filmpje van de afgelopen 3 dagen waarin je ziet dat ze vooruit gaat...



2 opmerkingen:

Anoniem zei

en met de dagen zie je de start hoger gaan
xxx

Lilian zei

Fijn om weer een positief bericht te lezen! Op het filmpje is goed te zien dat ze iedere dag een beetje vooruit gaat. Ik hoop en duim voor je dat dit herstel zich voortzet.