HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zaterdag 24 april 2010

Me and my shadow herenigd !


Rond 18u stond ik vandaag weer in de kliniek in Amsterdam. Dit maal om m'n shadow op te halen. Uiteraard nadat ik 'n vette rekening had betaald, ik had er 2 leuke Cubes (racefiets) van kunnen kopen, laten we het daar op houden... Maarrr wat weegt er nu op tegen de onvoorwaardelijke liefde van Creetje. Niets!! Ze was zo door 't dolle heen toen ze me weer zag, ik moest haar echt even tot de orde roepen want ze zou bijna in een stuip terecht komen.
Na een lange uitleg wat mij de komende dagen als Zuster 3Ly allemaal te wachten staat en uitleg over de vele medicijnen mochten we dan eindelijk naar huis.

Thuis gekomen maar even een schema gemaakt voor de medicijnen, want mevrouw moet zo'n beetje ieder uur wat. Haar ontbijt/lunch/diner heeft ze graag in 5 porties geserveerd, en alles gepureerd als 'n papje.
Ik denk dat ik haar kostgeld ga verhogen, dit wordt echt gekkenwerk de komende 10 dagen!!!

Toen ik net 'n poging deed om iets eetbaars voor mezelf te maken in de keuken, zat ze wel weer vertrouwd achter me, dat doet me goed. Dat was afgelopen woensdag/donderdag wel anders...
Verder is ze nu erg rustig en een beetje down. Maar ik denk dat ze doodmoe is van haar CliniClown act in de kliniek en het vele janken. Hopelijk is ze morgen weer 'n beetje tot rust gekomen en kunnen we 'n normaal patroon oppakken.

Gelukkig is ze al met pensioen en hoeven we ook geen shows meer te lopen, ik denk dat ik haar dan in de categorie Chinese Naakthond had in moeten schrijven :-)

Kale schouder van de operatie van vorige week.

Kale buik van de operatie van afgelopen donderdag.

De fikse snee met oplosbare hechtingen.

kale voorpoot van het infuus van 2 operaties..

Afijn, ik ben weer blij dat ze thuis is, we gaan veel quality time pakken samen en hopelijk is ze gauw hersteld van de buikvliesontsteking en alle andere ellende in en aan d'r lijfie.

3 opmerkingen:

domenica zei

pffffff...ik heb hier nog wat haar over,je kan het erop plakken?
helukkig is ze weer thuis

patrick zei

Mooi dat ze weer thuis is. En wat een oorlogswonden ...... helaas ben ik net weer gekortwiekt tot 3 mm ( maar of grijs haar nou weer past op je hond!).
Maar wat moest je met 2 extra cubes .... je kan er maar op een tegelijk fietsen dus ......geld is er om uit te geven.

Succes en verwen deze arme bassi maar even.

koira78 zei

Wat fijn dat ze weer thuis is. Ik hoop dat ze goed herstelt en ach, dat haar groeit vast wel weer aan hoor;-)
Sterkte met het verdere herstel!
Groetjes, Maaike.