HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 25 april 2010

Ik ben n beetje misselijk......

Nee niet Crady, maar ik !

Ik weet niet of jij wel 'ns op je nuchtere maag pens hebt staan te pureren..., nou ik dus wel. Cree moet alles gepureerd hebben, en ze krijgt nooit brokken maar pens (Duck). Ja en dan zit er niks anders op dan de staafmixer erop.... Bleeehhhhhh zoooooo vies. Maar och, voor de jarige job heb ik alles over, dat zie je maar weer.
Cree moet overigens ook 'n sterke maag hebben, wil je deze pilen in 1 maaltijd naar binnen kunnen krijgen....


We hebben alle 2 goed geslapen vannacht. Af en toe een blik opzij, naast m'n bed en haar in het maanlicht te zien liggen met haar knuffelbeer tussen de pootjes, dat is goud waard.
En vanmorgen heeft ze me weer geholpen met aankleden. Zo'n soho hond is reuze handig. Ik ben dan op de badkamer en zij komt me 1 voor 1 hevig kwispelend m'n kleding brengen. Niet altijd in de juiste volgorde, maar och kniesoor die daar op let.

Verder ben ik vandaag aan huis gekluisterd want ze moet om de 2,5 uur eten of medicijnen of naar buiten. Drukke dag dus :-). Maar zoals je ziet, kan er wel wat opgeruimd worden in de tuin, dus mevrouw zal me moeten helpen met het tuinwerk, jarig of niet!!

Geen opmerkingen: