HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 21 april 2010

Rustig, peaceful, easy, tranquille, ruhig...


Ik kan het in nog 10 talen tegen Crady zeggen, maar 't is gewoon erg lastig om haar rustig te houden. Na de vorige operatie heb ik haar iets te snel weer los laten lopen. Deze keer wil ik haar echt 6 weken aan de lijn houden.... Dat gaat niet meevallen, dat weet ik nu al. Het lijkt wel een briesend Friesch paard dat met de poten hoog opgetrokken naast me danst.
Via via ben ik nog even opzoek naar zo'n stomme uittreklijn, dan kan ik haar ietsie meer vrijheid geven.

Als het goed is krijg ik vandaag bericht over de "hapjes" biopten die afgenomen zijn, spannend toch weer.....

Zal vanmiddag nog even een fotootje maken van mevrouw met haar oorlogswond :-)

Geen opmerkingen: