HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 25 april 2010

Vriendinnetje Meggy....


Ik moest dit bericht even met jullie delen, het is van een maffe vriendin van Crady....

Hai lieve Cree,

Van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag, helemaal leuk dat je ‘m weer thuis kunt vieren.

Ik ben speciaal voor jou die Klotenberg gaan bedwingen zodat je “moeder” op je verjaardag thuis kon zijn.

Ik heb een echte Cube-step gekocht, hoor ik er helemaal bij en hij rolt zo lekker!

Ben nu wel toe aan nieuwe slofjes, maar dat mag de pret niet drukken. Het was ook zulk lekker weer, niet té warm, heb zelfs al van die step-armpjes en -beentjes. Ik had wel veel bekijks van de mannelijke deelnemers, maar toen ze het litteken op mijn six-pack zagen was het al weer over, die van jou is wel véél groter hè!

Zeg, doe je een beetje voorzichtig met die doping, voor de rest mag je overal ge(mis!!)bruik van maken hoor!! Het is jouw feessiede komende tijd.

Hoop je gauw weer te zien en kom dan gezellig ff eten en dan kunnen we weer gezellig samen lebberen als je weer van de pap en dope af bent.

Doegie Meg

Geen opmerkingen: