HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 25 maart 2010

Crady @tour

Het is druk op het moment in Cree d'r leventje. Omdat baaslief veel moet fietsen, is er niet altijd tijd voor Creetje. Dussss, veel logeerpartijtjes.

Was ze onlangs een weekje bij haar Golden vriendjes, vanavond gaat ze 'n nachtje bij mijn vriendin Marja slapen. Zaterdag gaat ze dan weer voor 'n nachtje naar Annelies. En naar ik vernomen heb, op zondag naar de Flatcoatfundag...., zal mij benieuwen wat dit gaat worden....

Half april gaat ze 'n weekendje naar m'n collega/vriendin Marlous.

Er staat dus voortdurend een koffertje met riem, voerbak, koekjes en knuffel in de gang voor als mevrouw uit logeren gaat.

Ikzelf heb 't hier af en toe best moeilijk mee, maar ik geloof dat Cree 't allemaal wel best vindt.
Als je er af en toe maar 'n koekje in stopt en een aai geeft dan is 't al gauw goed.


Cree op kantoor, wachtend op 'n koekje :-)

Maaarrrrr straks op 29 mei dan gaat ze lekker een week met mij mee naar de Alpe d'Huez, dan kan ze met eigen oogjes zien waarom de baas toch zoveel weg is geweest.

Geen opmerkingen: