HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

dinsdag 13 april 2010

Wachten....

Wachten op de narcoseprik voor de röntgenfoto's

Crady is op dit moment bij de dokter. We hebben haar net onder narcose gebracht en ze gaan haar pijnlijke én goede schouder + alle 2 d'r ellebogen uitgebreid op de foto zetten.
Ik hoop zo dat nu duidelijk gaat worden waarom ze met de dag kreupeler gaat lopen.
Was er eerst de euforie van geen botkanker...., nu denk ik, als dit ons voorland is..., 3x per dag naar de hoek van de straat om je behoefte te doen en verder niet meer kunnen rennen en springen..., dat is 't ook niet.
Het moment dat ze haar onder narcose brachten was al vreselijk, dan kun je mij echt wegdragen. Alles spookt weer door je hoofd, een hoofd wat bijna uit elkaar barst van de koppijn na een slapeloze nacht. Nog half uurtje wachten en dan bellen ze me, dan race ik naar de praktijk en gaan we haar wakker prikken. Ik ben er dan gelukkig bij als ze weer wakker wordt. En dan maar hopen dat de DA een diagnose heeft. Wat het ook is, ik wil duidelijkheid, deze onzekerheid en m'n wijfie zien pijnlijden dat is killing !

To be continued....

Geen opmerkingen: