HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 8 april 2010

Niet tevreden...

Het gaat niet echt lekker met m'n wijfie. Ze blijft maar kreupel lopen en eigenlijk wordt het met de dag erger. Zo erg zelfs, dat ze de afgelopen 2 dagen tijdens het wandelen nauwelijks bij mij weg te slaan is. Ze sjokt wat naast me. Blijft af en toe staan met zo'n blik in d'r ogen van, ik wil wel, maar ik kan niet. Het is net of het erin schiet (waarin weet ik niet, maar hoe omschrijf ik 't anders?). En dan ineens gaat 't weer even en hobbelt ze een paar minuten....

Gisteren Maarten maar een mail gestuurd met m'n verhaal. Binnen 't uur belde hij me al op. Alles uitgelegd. En dat ik niet tevreden ben over de Cortaphen Forte. Ze gaat er onwijs van hijgen en wordt er incontinent van. Niet dat ik dát erg vind, maar zij kijkt er zo beteuterd bij als ze weer drijfnat wakker wordt in haar mandje.
Er kwam toch ook weer wat twijfel bij Maarten na mijn verhalen, de vlag mag nog niet in top zei hij...
Vandaag nieuwe pillen gekregen waarvan ze als het goed is niet incontinent zal zijn. Ik hoop toch wel dat ik haar nog 'n leven kan geven met kwaliteit. M'n hoop is nu gevestigd op deze pillen zodat ze in elk geval weer een beetje kan lopen.

Hè verdorie, 't blijft tobben met m'n meisje, en dat maakt me verdrietig.

1 opmerking:

Annelies zei

Hé Amber, wat een elendige berichten weer zeg bah.
Kan me voorstellen dat je er verdrietig om wordt dit is het laatste wat je wil.
We gaan voor jullie duimen en hopen dat de pillen gaan werken.
Sterkte meis, je weet ons te vinden