HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 23 april 2010

De pest in ....

Cree heeft 't niet naar haar zin in Amsterdam. Zo hond zo baas, ik heb ook 'n pesthekel aan de hoofdstad van ons land :-)
Ze zet nog steeds de hele kliniek op z'n kop. Om de 2 uur laten ze haar eruit, gaan even met haar lopen. Vervolgens laat ze zich gewillig door iedereen knuffelen en helpt met opruimen in de kliniek door alles wat los en vast zit te apporteren. Behulpzaam zijn, lijkt ze te denken, dan hoef ik misschien dat hok niet meer in.... Het gaat dus goed met de schele!!

Omdat het beter is om de medicatie via het infuus te krijgen houden ze haar daar. Die troep weer door haar maag/darmen is nu even niet aan te raden. Morgenochtend rond 10 uur krijgt ze haar laatste shot via het infuus en dan mag ze eind van de ochtend waarschijnlijk weer naar huis. Ik verheug me er al op. Zo'n lege mand en eenzame knuffel beer hier in huis geeft 'n droeve aanblik.

Geen opmerkingen: