HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 23 november 2009

Rustig, rustig, rustig....



Het gaat goed met Cree, ik vrees alleen dat ze binnenkort denkt dat ze Highyard Lucky's Bygget RUSTIG heet :-) Ze is zoooo onstuimig en lomp, dus ik roep 643x per dag dat ze rustig moet doen. Niet dat het helpt. Ik ga er maar vanuit dat ze zelf redelijk goed weet wat ze wel en niet kan.
De diaree blijft helaas ook. Ik hoef er gelukkig niet meer 's nachts voor uit m'n bed, maar 't ziet er nog niet ok uit. Ik hou 't er maar op dat 't nog de naweeën zijn van de medicijnen.

Vorige weekend is ze bij Domenica geweest en ze kwam weer als 'n echt meisje terug. Keurige oortjes, prachtige voetjes, weer even helemaal onderhanden genomen dus door Do, super !!!

Ja en meer valt er even niet te melden..

Geen opmerkingen: