HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 5 november 2009

Kantoorhond

Vanmorgen is Crady weer meegegaan naar kantoor. Ik was met m'n duffe hoofd even vergeten dat je de achterklep dan voorzichtig moet openen en 6 x BLIJF moet zeggen... gevolg, klep open en Cree springt er zo uit, ik zeg in 'n reflex FOEI en hup ze springt er zo weer in..... Afijn ik zal jullie de verdere details besparen, maar ze springt als 'n dolle overal op en af, wil niet door mij de trapjes opgetild worden en doet alsof er helemaal niks aan de hand is. Of we dit zo nog 6 weken in bejaarden/invalide tempo gaan volhouden..., ik betwijfel het.

Op kantoor begon de wond een beetje te jeuken en ze ging er steeds aan likken en krabben. M'n baas heeft 'n leuke oplossing voor haar uit de kast gehaald.
Nu hebben we 'n heuse Interpresario hond !!! De enige, echte, dat dan weer wel natuurlijk.

1 opmerking:

Chester zei

OOOOHH Crady wat is ze mooiiii
groetjess van je broer en z'n baas en voorspoedig herstel..