HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 1 november 2009

Mooie afsluiting carrière.

Vandaag hadden Crady en ik onze laatste wedstrijd in het o zo geliefde Oldenzaal. Een leuke Workingtest, waar de hele dag een dreiging was van een flinke wolkbreuk, maar waar we het tot op 't laatst droog hebben gehouden.

Ik had al de hele dag 'n goed gevoel over ons als team. Wat voor punten de keurmeesters er ook aan zouden geven, ik had m'n eigen punten al gegeven. Het ging super. Ze luisterde goed, had er duidelijk zin in, deed zelfs de sleep, meteen onze eerste proef, goed. Kortom voor mij was ze al de Koninging van de dag.
Als dan het moment van de prijsuitreiking daar is en er wordt bekend dat we 2e zijn geworden, gaat er een golf van geluk door je heen.

En mijn uiteindelijke doel van vandaag, het wederom behalen van de Co Antonisse Wisselbokaal voor beste A hond in de Workingtesten van dit seizoen is ook gelukt. In april waren we 1ste en nu dus 2e. Een mooi gemiddelde.


Beetje saai dat wel... 2007 - 2008 - 2009 WT Prijs Oldenzaal.

In 2007 wonnen we 'm al eens. Toen hebben we 'm maar een paar maanden in huis mogen hebben. Ik hoop dat de FRC dit keer wat vlotter is.....

Ook trainingsmaatje Jaap viel in de prijzen in de B1 en Herbert heeft vandaag z'n
1ste B2 binnengehaald.

Het had zomaar ook de laatste autorit kunnen worden van Pascal en mij want op de terugweg begaf de ruitenwisser op zijn helft het. En da's niet handig als de regen inmiddels wél met bakken uit de hemel valt. Maar we zijn veilig thuisgekomen.

Ze heeft vandaag niet noemenswaardig kreupel gelopen. Maar eens kijken wat de orthopeed er van gaat zeggen dinsdag.

Ik ga met een brede glimlach op m'n gezicht slapen. Het was een dag van afscheid op vele fronten, het voelde goed, Cray en ik gaan aan een nieuwe fase in ons leven beginnen!
Hans, Herbert, Jaap, Mary, Rob bedankt voor de gezellige trainingen. Pascal bedankt voor wat Crady en ik mede namens jou behaald hebben. Het ga jullie goed.

Liefs Amber en toppertje Crady

2 opmerkingen:

Danny zei

Wat een mooie afsluiting he!
Nogmaals van harte en blijf lekker genieten van je meiske!

Groetjes Danny & Gina

domenica zei

ehm....zou je mischien de foto in de foto weg kunnen halen?