HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 9 december 2009

Goed en slecht nieuws...

Het goede nieuws is dat het goed gaat met Crady.
Afgelopen zaterdag heb ik haar getrakteerd op 'n wandeling van 'n half uurtje in de Balij. Het was heerlijk om te zien hoe ze aan het genieten was en met stokken liep te sjouwen. Morgen zal ik even een filmpje hierbij uploaden.
Na de wandeling was ze wel weer wat stijf en kreupel, dus het blijft heel voorzichtig opbouwen maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!
De 15e gaan we nog eens in Eersel kijken bij Maarten Kappen. Eens kijken wat hij ervan denkt..

En dan nu het slechte nieuws...
Afgelopen weekend werd de man van mijn moeder ziek, we dachten een griepje, misschien wel de Mex. griep. Nadat er bloed geprikt was en urine onderzocht bleek zondagavond laat dat het foute boel was. Maandag is hij met spoed naar het ziekenhuis in Toulouse ( ze wonen in Frankrijk ) gebracht. En na veel onderzoeken is vast komen te staan dat hij de ziekte van Kahler heeft. Dat is een beenmergkanker.
Hoe bizar kan het lopen. Zo heb je niks, zo heb je kanker. Er zal een lange tijd van chemo en wellicht beenmergtransplantatie volgen.
Velen van jullie weten dat ik momenteel in de ban van de Alpe d'HuZes ben. Fietsen voor kanker. Ik had niet kunnen vermoeden dat ik écht voor iemand moet gaan vechten op die berg. Theo, het motto is : OPGEVEN IS GEEN OPTIE, dus vechten, voor wat je waard bent dan ga ik door met fietsen en sponsors zoeken voor het KWF.
En dan spreken we samen af dat jij en mams op 3 juni bovenop die berg staan om mij en m'n hele team aan te moedigen, afgesproken !!!!

En aan al mijn bloglezers zou ik willen zeggen, ga naar mijn aktie pagina en doneer voor het goede doel, voor het KWF, alle bedragen ook kleine helpen, doe het !!

Carpe diem...

Geen opmerkingen: