HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 12 november 2009

Wallen onder de ogen

Helaas heeft Cree het vannacht ook niet rustig kunnen houden.
Het blijkt dat ze een overdosis van het medicijn Trocoxil heeft gehad. In 5 weken tijd 3 pillen, terwijl 1 x per maand eigenlijk de max is.... Dit is het nadeel als je bij meerdere dierenartsen onder behandeling bent.

Gisteravond waren we ergens op bezoek en ook daar moest ik 2 x snel met haar naar buiten rennen. Vannacht om 1 uur thuis en toen heeft ze nog zeker 15 minuten heen en weer lopen rennen om 'n geschikt plekje te vinden. Om 3 uur en om 5 uur kreeg ik weer 'n natte neus in m'n gezicht en een zacht gejank klonk in m'n oor. Hup maar weer de badjas aan en naar buiten met m'n slaperige hoofd.
De laatste keer wilde ze niet meer mee naar binnen. Ik heb haar los gelaten en ze heeft de hele dijk bij mijn huis 26 x afgerend, hevig hijgend. Ik stond daar te verkleumen van de kou en ben maar naar huis gegaan. Had me net omgekleed en wilde haar weer gaan opzoeken en toen kwam mevrouw binnen stappen. Alsof ze 'n avondje in de kroeg was geweest, helemaal opgelucht en blij :-)
Daarna hebben we onze nacht nog even kunnen voortzetten. Bij kantoor ook weer 16 rondjes door de tuin. Maar het goede nieuws is dat ze nu al ruim 2 uur rustig ligt te slapen.

Vanavond ga ik haar naar m'n vriendin Domenica brengen, omdat ik een trainingsweekend voor de Alpe d'HuZes heb. Wel baalen dat ik haar met een zieke hond moet opschepen, maar als ze bij iemand in goede handen is, dan is 't wel bij Dootje!!

2 opmerkingen:

Ton zei

Het lijkt wel of ze de rotzooi er uit wilde zweten! Of misschien miste ze gewoon even de actie van het jachthondenbestaan. En ze liet letterlijk het baasje in de kou staan....

domenica zei

maar vannacht gaat het echt geen kroeg worden