HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 1 oktober 2009

We leven nog !

Ja ja, ik weet 't, even wat minder nieuws op het blog van Cree. Baasje heeft het druk met fietsen en andere dingen...
Maarrrrr, van de week wel weer even een sleeptraining gedaan en morgen ga ik ook nog fff met mevrouw trainen.

En waar doen we dit voor ? Voor het gekkenwerk van zaterdag a.s. Om 07.00 uur dienen wij ons te melden in Simonshaven... volgens mij is het dan nog donker, maar afijn, de verzamelplaats is in een Pannenkoekenhuis. Dus de dag kan altijd nog goed afgesloten worden met een overheerlijke pannenkoek !
Ik verwacht er maar niet teveel van, ons trainingsschema heeft lange tijd stil gelegen. We maken er gewoon een gezellige dag van samen en hopelijk valt het weer 'n beetje mee. De hele dag in het rubber rondlopen bij windkracht 10 maakt het er ook niet aantrekkelijker op... We zullen zien! Wel leuk om weer 'ns wat hondenvrienden te zien na al het fietsgebeuren.

Hopelijk houden de pootjes van Cree het vol, weer zo'n volle wedstrijddag. Ze is de laatste tijd erg stijf en een beetje kreupel na wat beweging. Ik kijk het dit weekend nog even aan en anders moeten we volgende week maar 'ns bij de DA langs...
Hierna nog 2 wedstrijden en dan mag ze met pensioen! Beetje jagen af en toe, dat dan weer wel, maar de wedstrijden houden we dan voor gezien.
Ze ligt nu te snurken als een bouwvakker hier naast me, dus ik ga ook maar 'ns m'n bedje opzoeken.

Zondag meer nieuws....

Geen opmerkingen: