HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 21 oktober 2009

Toch maar röntgenfoto laten maken..

Vanmorgen was Cree weer 'n beetje stijf en kreupel. Zojuist toch maar 'n afspraak gemaakt bij Dierenkliniek Westland in Naaldwijk om vrijdag ochtend een orthopedisch onderzoek en röntgenfoto te laten maken. Het moet nu maar 'ns duidelijk worden wát het is zodat we gericht medicatie kunnen gaan geven. Ik moet haar om 8.15 uur brengen, dan onderzoeken ze haar poot en bekijken van welk gedeelte een foto gemaakt moet worden. Ik moet haar dan daarlaten en later die ochtend weer ophalen. Spannend...., pff krijg er nu al een wee gevoel van in m'n buik.

To be continued....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Amber wat balen dat ze toch weer kreupel loopt!
Ik zie dat je een afspraak hebt gemaakt, goed van je!
Je schrijft ergens dat ze haar een roesje geven maar ik weet uit ervaring dat dit niet altijd hoeft hoor....moet je anders maar ff navragen. Er zijn al verschillende foto's van Bliss gemaakt en allemaal zonder roesje en dat ging helemaal prima!
Sterkte!
Groetjes,
Marjolein

Chester zei

het lijkt wel of de highyardjes in 2009 een abbonnement op de dierenarts hebben wij kunnen er ook wat van. Sterkte