HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 5 oktober 2009

Artrose ?

Vandaag toch maar even met Crady naar de DA geweest.

Voor zover ze het aan de buitenkant kunnen beoordelen met voelen, drukken en trekken aan haar poten denkt de DA aan beginnende artrose.

Ik geef haar al een tijdje Gelatinaat van PrimeVal, merk er nog niks van.., maar volgens mijn DA moet de stof chondroitine ( haaienkraakbeen) er ook inzitten. Nu dus op zoek naar spul waar dat wél in zit. Wie 't weet mag 't me zeggen !

We hebben wel een nieuw medicijn gekregen waar ik haar vandaag 2 pillen van heb moeten geven en over 2 weken nogmaals ( Trocoxil - Mavacoxib ). Over 2 weken hebben we ook weer een controle afspraak en tot die tijd moet ze rustig aan doen.
Tevens een verwijsbrief voor de ortopeed gekregen, maar daar wacht ik nog even mee tot over 2 weken.

Enne, Frans... je had gelijk, bollie heeft even op de weegschaal gestaan en had ik haar al jaren zo rond de 23kg.... het was nu 27. Dus vanaf vanavond gaat ze verplicht Sonja Bakkeren :-)
Ik heb op kantoor iedereen instructies gegeven, dat ze de doodstraf krijgen als ze nog koekjes, broodjes of wat dan ook aan haar geven !!

2 opmerkingen:

Chester zei

Crady kijkt me nooit meer aan als ze moet bakkeren!!! sorry!!!

3Ly zei

Je had gewoon gelijk, ik hou niet van dikke/oude honden, dus ze moet er nu gewoon aan geloven :-)