HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 7 oktober 2009

Het gaat goed met Cree

Ik weet niet wat het voor pilletje is geweest wat ze van de DA heeft gekregen, maar ze loopt niet meer kreupel...

Dagelijks hou ik 't een beetje bij hoeveel ze loopt, en hoe lang. Vanavond in de stromende regen met regenpak en paraplu heerlijke wandeling van 'n uurtje in de Balij gemaakt. Ze heeft lekker lopen struinen, beetje lopen draven, ze had het prima naar d'r zin én ze liep niet kreupel.

Voorlopig kijk ik 't nog even aan met deze pillen. Over 2 weken moet ze er weer 2 en dan moeten we ook even terugkomen bij de DA. Daarna beslis ik dan of we foto's gaan laten maken.

Zaterdag trainen, en volgende week zaterdag jagen. Ook een mooie test om te kijken hoe d'r pootjes het dan houden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb een ODH die ook last van artrose heeft, ik ben benieuwd hoeveel kosten die nieuwe pillen. Hij krijgt op dit moment Previcox, maar Trocoxil schijnt beter te zijn.
Groetjes
bulsie

3Ly zei

Zie nu je bericht pas... Ik heb niks betaald voor die Trocoxil, omdat het een nieuwe medicijn is en ik mee doe aan een proef van de fabrikant.
Inmiddels ga ik toch foto's laten maken om te kijken of het écht wel artrose is. En daarna met DA de medicatie bepalen.