HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

dinsdag 20 oktober 2009

Dappere Dodo

We hebben 't weer geflikt vandaag !!! 465 punten (80 / 90 / 70 / 70 / 90 / 65)
Ben zo trots op Cree. Deze MAP A vond ik veel moeilijker dan de vorige. Zowel de B proeven als de 2 A's waren pittig. Blijkt ook wel, want ik hoorde dat 25 (B) honden het niet gehaald hebben vandaag....

Het was 'n rommelige dag. De dierenarts kwam ruim 'n uur te laat, geen idee waarom. En ging toen ook nog 'ns heeeeel uitgebreid keuren. Alle honden die vandaag mee hebben gedaan hebben hun jaarlijkse inspectie bij eigen dierenarts in elk geval uit kunnen sparen.
Verder wat het een koude, winderige dag. 9 van de 10 x stond ik net niet in de zon als we laaaaannnngggg moesten wachten bij de volgende proef. Om 10 voor 8 kreeg ik m'n diploma in handen en ben als 'n dolle de KC Delft uitgerend, want om 8 uur had ik 'n afspraak in Zoetermeer. Scheuren dus. Hopelijk geen leuke prent over een poosje op de mat, want de 170 lukte prima met m'n Picasso op de A13/12...

Ik weet dus ook niet hoeveel diploma's er verder waren, wie wel en wie niet, en wie er 1, 2 en 3 zijn geworden. Dit moet je op de site van Dreamweaver nakijken...

Wij gaan in elk geval met een tevreden gevoel slapen vanavond, het was een enerverende dag. Het KNJV lidmaatschap kan opgezegd worden (sorry Ome Cor), volgend jaar geen KNJV wedstrijden meer. We hebben 't hoogst haalbare nu binnen. Wellicht nog wel wat Workingtesten, en 1 nov Oldenzaal natuurlijk verder zie ik 't wel, komt tijd, komt raad.

Hans, bedankt dat je samen met mij bent blijven wachten op de diploma uitreiking, je bent 'n schat!

Geen opmerkingen: