HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 3 november 2008

Puntentelling en keurmeesters...

Ik heb begrepen dat er wat consternatie is over de puntentelling van de afgelopen WT in Oldenzaal. Eén van de km's heeft op een proef waar niet alles binnen was, voor de hele proef een 0 gegeven... Niet echt volgens de WT regels, meer 'n MAP telling. Vandaar dat ik ook zo verbaasd was dat ik in de prijzen was gevallen. Bij dié bewuste keurmeester had ik net alles binnen !
Zuur voor sommige anderen. Maar zo zie je maar 't blijft een jury sport. Op de MAP in Biddinghuizen ben ik zwaar genaaid door die tuinkabouter keurmeester, en nu zat het 'ns mee. Shit happens, en op naar 't volgende seizoen zou ik zeggen, 't is maar 'n spelletje en gelukkig hoef ik m'n brood hier niet mee te verdienen, al lijkt dat voor sommige soms wel 't geval....

Ik heb 'n erg leuke dag gehad, een gezellige groep, leuke keurmeesters, leuke proeven en ik heb vooral genoten van Roughcovers Cloud Dancing, wat een heerlijke rustige, lieve reu. En voor Bram vind ik 't super dat hij op de laatste wedstrijd met Duke 1ste is geworden, en hier wou ik 't maar bij laten.

Geen opmerkingen: