HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 3 november 2008

Co Antonisse Wissel Bokaal

Voor het seizoen 2007 hebben Crady en ik de wisselbokaal voor het beste resultaat op de WT's gekregen. Ik was helemaal vergeten om 'm afgelopen weekend weer mee te nemen naar Oldenzaal...., maar ik had 'm ook nog maar net in huis :-)

Zit ik net even naar de resultaten van de Flatjes te kijken op de WT's. Nu heb ik geen flauw idee of het alleen maar is voor de beste Flatcoat in de A categorie, of dat de andere klasses ook meedoen ??

En anders zal het spannend worden... In Bergschenhoek was Roughcovers Cloud Dancing van Bram Verweij 14e en ik 12e. Gisteren was Bram 1ste en ik 2e.
Als je de plaatsen bij elkaar optelt, ben ik gemiddeld 7e geworden en Bram 7,5-ste.
Ben nu toch wel benieuwd of ik die beker nog 'n jaartje in m'n bezit mag houden.....

Wordt vervolgd !

Geen opmerkingen: