HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 2 november 2008

Ik heb iets met Oldenzaal...



Gisteren is het niet meer gelukt om foto's toe te voegen aan ons blog over de boerderie. Dat was kennelijk teveel voor de gsm verbinding. Nu een link naar ons picassa album voor alle foto's. Zie hier rechts....>

Na de wedstrijd van vandaag zijn we nog even teruggegaan om op ons gemak te eten en in te pakken. We hebben van alles verzonnen hoe we voorgoed daar konden blijven, het was gewoon het ideale plekje...., een droom...., een plaatje.... alles klopte.... maar helaas we zijn toch maar weer naar huis gekomen.


Dezelfde riedel kan ik ook neerzetten voor de wedstrijd van Crady van vandaag... een nachtmerrie, er klopte niks vandaag, hahaha, maar toch hadden we aan het einde van de dag een 2e plaats in de WT A. Op de 1 of andere manier vallen wij vaak in de prijzen daar in Oldenzaal. De hele dag vertelde ik iedereen die vroeg, " en hoe gaat het " . Nou zeg maar ruk, we zitten niet op 1 lijn, ze is stout, koppig, etc. En dan roepen ze je naar voren voor een beker. Ongelooflijk. Ik heb meteen maar even m'n excuses aangeboden aan Cree, dat ik zo op haar gemopperd heb :-)


Ik was wél super tevreden over de laatste proef, een lange sleep met verleiding in de vorm van een wandelende meneer met hond en een paar duiven op z'n rug ( hoorde erbij ). Het leuke was dat je de hele sleep kon volgen ( voor initimi; op het evenemententerrein waar ook altijd de A dirigeerproef is. ). Wat het hele seizoen zwakjes ging, ging vandaag perfect. Da's toch een leuk einde van dit seizoen !!


Enne, chapeau voor de organisatie in Oldenzaal, het waren weer leuke proeven. Wel veeeeeeel en langgggg lopen, maar och, dat scheelt weer 'n weekje Sonja Bakker én een week geen hond uitlaten :-)))




2 opmerkingen:

Anoniem zei

het was een ware genoeg om met jullie te mogen slapen

3Ly zei

ondanks alle spelletjes :-)
jeetje wat zullen ze hier wel niet van denken, hahahhaa.