HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 9 november 2008

Prijs weer inleveren.

Ik heb vandaag een mail gestuurd aan Henny Hertsenberg, nadat ik 't bericht op de site van Maaike Kort had zien staan over een excuusbrief m.b.t. de WT in Oldenzaal. Ik had al de hele tijd geen goed gevoel over deze prijs. Het was al zo onwerkelijk op de dag zelf en kennelijk voelde het zo slecht, dat de beker nog altijd op de tafel stond. Op de 1 of andere manier kon ik 'm niet bij de rest van de bekers zetten. Het is nu duidelijk geworden dat de keurmeester een fout heeft gemaakt. De organisatie heeft één en ander recht gezet en tijd om afstand te doen van m'n beker. Henny heeft inmiddels nieuwe exemplaren laten maken en zal deze morgen op de Nimrod uitreiken aan de rechtmatige prijswinnaars. T.z.t. zal ik de mijne weer inleveren.
De juiste uitslag is nu :
1. Bram met Duke
2. Willem met Yamy
3. Hennie Schoor met ? (lab)

Ik hou 'n goed gevoel over aan de WT in Oldenzaal omdat de laatste proef ( waar de telling misging) voor mij wél succesvol was met een prachtige sleep. Een goed einde van het seizoen !

Geen opmerkingen: