HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 19 oktober 2008

Wijze levenslessen

Ik was van plan om een blog te schrijven over mijn verdriet, tegenvallers, teleurstellingen en frustratie van vandaag. Over het genaaid voelen door de keurmeester, terwijl 't niet eens lekker was :-). Maar nadat 't nu een paar uur bezonken is, heb ik besloten dat ik er verder geen woorden over vuil ga maken. Mijn voornemen om een klacht te schrijven met bewijs foto heb laten varen. Omdat ik vandaag wederom tot de conclusie ben gekomen dat er veel waardevollere dingen in mijn leven zijn om me druk over te maken dan zo'n rot KNJV wedstrijd.

Gisteren lekker op jacht geweest, goed werk gezien van Crady. Veel vooruitgang gezien de afgelopen weken in de training. Onze 1ste en enige proef van vanmorgen ging ook super, ze was als on remote control en daar ga ik aan denken de komende maanden....

Geen opmerkingen: