HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 10 oktober 2008

Sleeptraining best druk in je eentje...

Vanmiddag maar weer even met Crady een sleeptraining gedaan. Loopt een hond normaal een paar keer de afstand die jij doet, vandaag was ik de "lul". Pfff ik denk dat ik wel 3x de afstand van Crady en Tarmac gelopen heb, poeh poeh best druk zo in je eentje :-)

Maarrrr het resultaat mocht er zijn, fijn dat ik zo'n pienter snel lerend hondje heb, ze sleept...., over water..... over paden..... over bruggetjes..... ja waar eigenlijk niet over ?
Ze sleept wel hoog, niet écht als een stofzuiger met d'r neus aan de grond zeg maar. Hierdoor wil ze nog wel eens ruim uitkomen, maar ik ben al heel tevreden zo.
Morgen nog een training bij / met Pas en dan nog even de puntjes op de i zetten.
Laat de laatste MAP maar komen. We hebben startnummer 1, ook heel fijn :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

nr 1.... een voordeel
niemand loopt jullie in de weg