HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

donderdag 1 juli 2010

Twijfel

Vandaag ging 't absoluut niet goed met Cree. Allerlei kleine dingetjes die te lang zijn om op te schrijven, maar 't gevoel komt steeds dichterbij dat ik afscheid van haar moet nemen. Om 5 uur nog even langs de dierenarts geweest om te kijken wat die ervan denkt.
Niet veel wijzer van geworden...., IK moet de beslissing nemen.... en het is zo'n mega zware beslissing. Ik zie dat ze achteruit gaat, hard achteruit gaat, m'n verstand zegt; laat haar gaan voordat ze echt veel pijn krijgt, en m'n hart wil haar niet kwijt, m'n allesie....

De hele dag heeft ze meer dood dan levend op kantoor met haar ziel onder d'r poot gelegen, wilde niet wandelen, en ik dacht, dit is het teken van haar.
Ben ik na het bezoek aan de dierenarts nog even naar het water gegaan in de Balij en dan is ze weer zo blij als 'n klein kind..... Fuck fuck ik weet 't niet.....
We zijn net weer thuis van het water feestje en nu ligt ze weer als 'n dood vogeltje heel zielig te kijken, te steunen, te kreunen....

Het voelt alsof ik een moord ga plegen, m'n hoofd barst uit elkaar, ik wil haar niet kwijt !!! Voel me radeloos, voor het eerst in die ruim 8 jaar begrijpen we elkaar niet, ik kon altijd met haar lezen en schrijven, we hadden geen eens woorden nodig om te communiceren, en nu kijkt ze me met zo'n blik aan waarvan ik niet weet wat ze bedoeld.... ik voel me schuldig.....
Wat moet ik doen lieve Cree ?

2 opmerkingen:

Danny zei

Oh meid wat ontzettend moeilijk...
Je begrijpt haar wel...alleen is het dit keer net even anders.
Heel veel sterkte.
Danny.

Anoniem zei

Hoi Amber,

Ik weet wat je voelt.we hebben Fanny 5 dagen na de ontdekking moeten laten gaan.
Al hoe ziek ze was, ze bleef kwispelen,haalde kwispelend de dierenarts binnen.
Ook bij Pepper vraag ik me steeds vaker af wanneer? waar ligt de grens?
Je hebt de moedige beslissing genomen voor haar te kiezen, en dat betekende voor jou een vreselijk moeilijk afscheid.
Crady heeft het geluk gehad bij een super baasje te mogen opgroeien,samen hebben jullie veel beleeft.ook in voor en tegenspoed.
Amber heel veel sterkte met het verlies van je gouden maatje.

Gr Immie