HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

dinsdag 6 juli 2010

Crematie

Morgen is de crematie van Cree en over 'n poosje krijg ik dan de as om uit te strooien in de Balij hier achter m'n huis bij haar favo bruggetje.

Vandaag een email ontvangen van dr Rutteman. Vrijdagavond hebben ze haar buik en borstholte onderzocht, het eerste resultaat was dat er wel 'n plekje in de milt was, maar te klein om hinder van te hebben. Rond de schouder en in het bot waren de veranderingen wel vrij uitgebreid.... De pathaloog heeft maandag nog verdere sectie gedaan en daar krijg ik later de uitslagen van.
Ongelooflijk dat kanker zo snel kan toeslaan. In april heb ik al die foto's van haar schouder laten maken, zag je een klein zwart vlekje en nu 3 maanden later is haar hele schouder aangetast.

En verder....., is het vreselijk stil in huis, op kantoor, in de auto. Denk ik de hele dag aan haar, bij alles wat ik doe, zit ze nog in m'n systeem, het is gewoon kut !!!
En dat zal nog wel even duren. Binnenkort krijg ik de uitslagen van de patholoog en de as uit het crematorium en daarna sluit ik dit blog.......



De laatste middag met Crady


laatste yoghurtbakje uitlikken.


en Isa & Meggy met lieve ballonnen


Geen opmerkingen: