HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zaterdag 31 juli 2010

The End.....

Gisteren was het al weer 4 weken geleden dat Creetje in m'n armen is ingeslapen, weg, voor altijd. Het gemis is vreselijk. In de kleinste suffe dingen in het dagelijks leven...

Gisteren heb ik ook samen met mams de as van Cree uitgestrooid in het Balijbos, op onze favo plek. Ergens op een bruggetje waar ik 's avonds vaak met haar naartoe liep. Verboden gebied, (vogelreservaat) leuk, want spannend moest het zijn! Het werd echt onze plek. Ik ging daar dan zitten, met m'n benen bungelend net boven het water. Cree zwom dan gezellig rondjes onder mij door en liep wat te tuinieren aan de kant. We zagen er al heel wat keren de zon aan de horizon verdwijnen. Ik ging er naartoe om m'n hoofd leeg te maken als ik 't druk had gehad, als ik verdrietig was, als ik blij was, of als ik gewoon even over dingen wilde nadenken. En Cree had altijd door in welke stemming ik was, ze paste haar gedrag daar feilloos op aan....

Nu zat ik daar weer, met de as in m'n handen van wat nog over was van mijn lieve wijfie... ik heb haar losgelaten in het water. Ik zal naar deze plek blijven gaan om aan haar te denken en ook weer om verdrietig en blij te zijn. De herinnering zal blijven hoe zij mij altijd weer op wist te beuren en ik hoop dat ze dat op afstand zal blijven doen....



Dag lieve Cree je was met recht m'n shadow en als ik bij ondergaande zon op 't bruggetje zit en de schaduw achter mij zie verdwijnen weet ik dat je toch 'n beetje bij me bent.....

Hier sluit dan ook het blog van Highyard Lucky's Bygget Crady, ik zal verder geen verhalen meer schrijven op dit blog.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Amber,

Dus nu is het definitief, het afscheid, mooi hoe je haar laatste beetje stoffelijke resten hebt losgelaten, verder gaat ze voor altijd mee in je hart!
Dikke zoen,xxdo

domenica zei

vaarwel cree
tot ooit

Unknown zei

Ieder fietst Ad6 voor zijn/haar specifieke doel. Crady was de eerste hond volgens mij waar voor gefietst werd. Al was het ziektebeeld wat wisselend, toch was er een einde.
Veel mooie jaren Crady en Amber.
Nu heb je jullie plek nog een bepaalde waarde meegegeven. Mooi zodat je memory lane hebt die je kan bezoeken wanneer jij wilt.

Big Hug,

Johan van der Waal

danny zei

Met veel plezier heb ik di Blog steeds gevolgd...de laatste tijd werd het plezier steeds een beetje minder! Jou Cree was een speciaaltje!
Hoop dat je met vele glimlachen aan haar zult blijven denken!
Liefs Danny & Gina

Yvonne zei

Vaarwel lieve Cray ...

john tieleman zei

prachtige hond
prachtig leven
prachtig afscheid
prachtige woorden

veel sterkte


john

Anoniem zei

Beste Amber,

Je blog met grote belangstelling gelezen en deze laatste blog over Crady heel mooi...veel sterkte.

Ingrid

Anoniem zei

Mooi eind van het blog maar wat heb je haar een mooi eind gegeven op jullie eigen plekje, Liefs Annelies en Arno