HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

dinsdag 29 juni 2010

Strompelende waterrat

Gisteravond vond ik dat Cree wel weer even een duik in de plaatselijke vijver had verdiend. Het is vlak achter mijn huis, op 5 tot 10 minuten lopen. Normaal geen probleem, maar inmiddels al een hele onderneming.
Crady strompelt hier dan naartoe, op het laatst wel steeds harder, omdat ze weet waar we heengaan. Ik neem dan plaats op 'n bankje en zij speelt als een kind op het strand met schepjes, zo blij. Kijk en daar kan ik dan weer van genieten, dat zij met volle teugen geniet en haar poot even lijkt te vergeten.
Daarna moeten we nog naar huis en doen daar dan 3x zo lang over als vroeger, maar och, ik heb de tijd. Volgende keer rij ik mevrouw voor in de limousine en hoeft ze niet zo ver meer.
Het water was overigens 1 grote soepzooi, maar Cree vond het niet erg....

Zie hier hoe ze het naar haar zin heeft..

1 opmerking:

Ton zei

Toch heerlijk om te zien dat ze nog zo geniet in het water? Die staart die heel de tijd maar heen en weer gaat is het bewijs. Gewoon lekker mee doorgaan en vooral blijven filmen!!! Leuk!