HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 7 juni 2010

Crady de slaapkoningin



Crady heeft gisteren haar diploma slapen in de auto onderweg gehaald. En met glans en wimpel kan ik je zeggen. We stapten om 11.30 uur in de camper en rond middernacht weer uit de camper en ze heeft gewoon de hele weg in coma gelegen. Op 'n enkele pitsstop na. Snel een plas en hup weer d'r mandje in. Thuis gekomen zet ik haar mand weer naast mijn bed en voordat ik m'n koffer naar boven had gedragen lag zij alweer te snurken. Ongelooflijk.




Ik kon weer eens niet naar bed en rond 02.00 uur moest ik mezelf dwingen om te gaan slapen. Misschien toch ook eens wat van die pillen van Cree "pikken" :-)


We hebben een geweldige week gehad in Alpe d'Huez. Het was toch even gokken met zoveel mensen en 3 honden in 1 chalet. Maar alle 3 hebben ze zich voortreffelijk gedragen. Niemand had last van ze. Sterker nog iedereen was dol op het 3tal. En pup Bizzy stal natuurlijk de show met haar hoge knuffelgehalte!


Ik heb Crady alles laten doen waar ze zin in had. Lange bergwandelingen, rollen in de sneeuw, zwemmen onder 'n waterval, dobberen in een bergmeer, alle trappen naar ons chalet (84) meerdere malen laten op- en aflopen, soms even op de bank liggen. Kortom het was een feestweek. Ze hield zich goed. Na 'n lange wandeling was ze wat stram, maar de volgende dag zag je er al bijna niks meer van. Ik heb toch stille hoop dat we helemaal in de beginfase van het kankerproces zitten en nog wel een paar maanden van elkaar kunnen genieten. Ik heb het deze vakantie in elk geval met volle teugen gedaan.



Me and my shadow waren samen op een onvergetelijke, beladen, emotionele, ontspannen, fantastische vakantie en dat pakken ze ons nooit meer af!!





Geen opmerkingen: