HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 15 maart 2010

Wonder !!!

Vandaag moest ik terug naar Maarten Kappen in Eersel. We gingen weer 'n röntgenfoto maken van haar schouder. Het ging de laatste paar weken ineens heel goed met Cree. Ze liep niet meer kreupel, we hebben de medicijnen afgebouwd tot zelfs de afgelopen 2 weken niks meer, alleen wat homeopatische middeltjes... Dus ik had goede hoop.

Maarten heeft m'n relaas aangehoord en we besloten snel foto's te maken. En wat denk je.... het bot ziet er ineens mooier, gladder, strakker uit. Bijna geen witte/zwarte vlekken meer. We stonden voor 'n raadsel. De oude foto's ernaast en ja hoor, i.p.v. een verslechtering zag het er allemaal beter en rustiger uit. Maarten kan dit alleen verklaren dat het toch de artrose is geweest die we gezien hebben. En artrose heeft ze, dat hebben we gezien toen ze open lag voor haar schouderoperatie!
Waarschijnlijk is ze door de ontstekingsremmer beter en meer gaan bewegen en daardoor is de botstructuur beter geworden. Mooi nieuws dus, GEEN BOTKANKER !!
Mijn dag kan niet meer stuk. Alpe d'huZes minded dacht ik wel meteen, dat gaat je geld kosten meneer de dierenarts, hahaha. Maar Maarten kwam zelf al met het idee om mij te gaan sponsoren in de strijd tegen kanker (bij mensen voor het KWF). Dus zo werd het 'n nog mooiere dag. Crady gezond en een donatie erbij voor de AD6. Super !!!


Uiteraard is het nu meteen afgelopen met het luxe verwen leventje van Crady. Vanavond verhuisd ze weer naar de schuur, gewoon aan de ketting op water en brood. Niks meer op de bank of lekker in haar mandje naast mijn bed :-)

2 opmerkingen:

Danny zei

Jeetje zeg dit is toch wel een bizar verhaal he!
Nou lekker door gaan met genieten he!
Heerlijk joh!

Anoniem zei

Hoi Amber ik hoorde het van Tom al en nu lees ik het stukje het is gewoon een wonder.
Zie je ze is een heel sterke meid en wil nog lang niet bij je vandaan.
Gefeliciteerd jullie beide.
Groetjes Elly.