HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 26 februari 2010

Zwaan kleef aan...

De medicijnen nog niet ontvangen..., ze loopt nog steeds kreupel en is erg zwaankleefaan-erig.

Woensdag nacht is ze 'n nachtje bij m'n baas blijven slapen, heeft ze al eens vaker gedaan, toen ging 't goed, maar nu niet. Ze heeft Kees de halve nacht wakker gehouden met piepen en onrustig gedrag. Op straat besnuffelde ze elke auto en keek paniekerig om haar heen, duidelijk op zoek naar mij.. De volgende ochtend op kantoor vrat ze me bijna op.
Ook op kantoor ligt ze nu bijna de hele dag onder mijn bureau ipv ergens lekker in 'n stoel.
Geen idee wat ik van dit gedrag moet denken...

Volgende week vrijdag ga ik 'n weekje op trainingsvakantie naar Mallorca. Ik hoop dat ze het bij Rob & Beatrice als vanouds naar haar zin zal hebben. Hier is ze al veel vaker geweest en meestal kwam ze daar binnen. Liep regelrecht naar de keuken en plofte daar op het bankje om er vervolgens alleen af te komen voor eten en een wandeling. Ik hoop dat het ook nu weer zo zal gaan.

1 opmerking:

Pascal zei

Als ze bij Rob en Bea onrustig is moeten ze me maar bellen...haal ik haar op....kan ze bij Tarmakkie zijn.. heb je in ieder geval geen zorgen tijdens je trainingsweek...

Pascal