HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

maandag 15 februari 2010

Geen bericht, goed bericht.

Het gaat goed met Cree én mij !!!

Ik merk helemaal niks, nakko, nada aan haar. Ze is niet kreupel, ze is vrolijk, ze (vr)eet als 'n dolle en dankzij de homepatische medicijnen plast ze ook niet meer in d'r broek :-)

Afgelopen weekend had ik een erg druk weekend. En ik vond 't een beetje vervelend om weer 'n beroep te doen op mijn super buurvrouw, die al zo ontzettend veel voor me doet. Dus andere oplossing gezocht.

Cree is uit logeren geweest bij Ties & Alieke. Zij hebben ook 'n flatcoat, Amy, familie zelfs van Cree, een nichtje noem je zoiets geloof ik. De moeder van Crady had een nestje eerder een dochter en das was Amber, nee niet ik, maar hondje Amber en die heeft weer 'n nestje gehad en daar is Amy van. Snappen jullie 't nog ?

Die bolle links is Crady, rechts Amy


Ze heeft 't prima naar d'r zin gehad. Is zelfs meegeweest naar de training van Amy in Baarn en heeft daar laten zien hoe je dat doet op je ouwe dag...., apporteren.

In het weekend een mailtje ontvangen van de JC FRC dat de wisselbokaal (Co Antonisse wisselbokaal) voor best werkende hond 2009 klaar is om een jaartje bij ons in huis te komen blinken. Cree d'r naam is er weer ingegraveerd en ik ga 'm vanavond even ophalen. Ik heb een nieuw fototoestel gekocht zaterdag, dus er volgt vast een foto van Cree met d'r beker!!

Geen opmerkingen: