HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 31 januari 2010

Geluk met een grote G

Het gaat goed met ons !

Sinds ik 'n knopje om heb gezet, en besloten heb om te leven in het NU en te genieten van Crady gaat 't goed.
Ik durf ook weer langere stukken met haar te lopen. De medicijnen doen hun werk, ze loopt niet meer kreupel en eigenlijk ben ik al bijna vergeten dat ze die rot ziekte heeft. Ik heb gewoon een hele vrolijke, levendige, blije hond om mij heen.
Het enige wat veranderd is, is dat ik méér van haar geniet. Liep ik normaal tijdens een wandeling te bellen, smsen, internetten en keek ik af en toe waar ze was. Nu niet, ik heb vrijdag en zaterdag een flinke wandeling met haar gemaakt en de hele wandeling m'n ogen niet van haar af kunnen houden. Het is zo heerlijk om te zien hoe ze loopt te genieten, te struinen, zwemt ( brrrr, ja ook met dit weer :-)




Op zo'n moment voel ik me intens gelukkig, dat ik haar kan laten genieten en zij mij.
Vanmiddag hebben we voor 't eerst sinds lange tijd ook weer een rondje van 5km hardgelopen. En ook daarvan heb ik mega genoten.
Cree wijfie, zullen we afspreken dat we zo nog lang van elkaar gaan genieten? Deal !!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Am, geweldig hoe jullie je samen uit je jullie diepste hoekje van het dal bewegen. Ze loopt inderdaad goed. En prachtig hoe ze zo stil in het water kan hangen.
Zet 'm op meiden! x do

Anoniem zei

Hoi Amber,
Ik hoorde het van Tom mijn zoon die bij jou les heeft met zoe.
Moest er gelijk aan denken dat Dazzle net zo oud is.
Ik vond het naar te horen maar ben ook weer blij na je filmpjes te hebben gezien ze doet het nog goed hoor en te hebben gelezen dat je er weer heel positief van cree gaat genieten.
Hou je taai.
Groetjes Elly.

Annelies zei

Goede berichten meiden samen uit dat dal krabbelen, leuke filmpjes driel jullie zijn kanjers

Danny zei

Fijn dat je voor nu het knopje om kunt zetten! Lekker genieten van het nu!
Groetjes Danny & Gina