HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 27 januari 2010

TenaCrady

Sinds Crady op het medicijn Cortaphen Forte zat ( 1 week ) liet ze bijna elke nacht haar urine lopen. Gelukkig heeft ze 'n biabed wat eenvoudig schoon te maken is, maar ze keek steeds zoooo schuldig...



Vanmorgen met 'n grote soeplepel achter haar aan gerend om wat urine op te vangen en in 'n potje naar de dierenarts gebracht. Het wachten op de uitslag duurde lang. Ik was als de dood dat die kutziekte nu misschien ook wel haar nieren had aangetast. Maar het verlossende telefoontje kwam net van de DA; urine op alles wat maar mogelijk is onderzocht en er kwam niks vervelends uit. Pfff gelukkig maar.
Advies is om het paardenmiddel Cortaphen wat af te bouwen en een middenweg te vinden tussen geen incontinentie en geen kreupelheid.
Dat wordt dus fff zoeken de komende tijd, maar daar komen we vast wel uit!

Hè hè ook een keer goed nieuws! Hè, ik heb ineens zo'n trek in soep, wie komt er eten ? :-)

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Hahah gek wijf, als ik wat dichterbij had gewoond had ik die soep bij je komen eten maar wel mijn eigen soeplepel meegenomen !!!!
Liefs Yvonn xxx dikke knuf aan Cray

Annelies zei

Kom alleen als het tomatensoep is :-))