HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

woensdag 13 mei 2009

Rustige dag...

Vanmorgen ben ik met 't fietsje de croissantjes en stokbrood gaan halen. Hans en ik doen dat om de beurt. Domenica zorgt dan voor de eitjes en tafel dekken.

Vandaag stond een bezoekje aan m'n moeder en Theo op het programma. Anderhalf uur in de auto heen, kopje koffie drinken, rondje door de prachtige tuin, eten en weer anderhalf uur terug rijden.


geen lullig kopje koffie bij Pammetje :-)



Ik verveel me, ik wil zwemmen !



Ik niet hoor, ik voel me wel blij :-)


Ja en dan begint het te kriebelen na zo'n onsportieve dag en moest mijn trainings "haas" Hanzipanzi eraan geloven. 3Ly wilde nog even een berg op, 9km vanaf het huis alleen maar klimmen, geen stukje vlak, geen stukje naar beneden. Alleen maar jij en de berg in gevecht, heerlijk, vooral als je dan eenmaal op het punt komt wat we hadden afgesproken.


Yesss we did it !! Een klimmetje van 9% in 9km



Vervolgens weer met ruim 50km p/u naar beneden en daar stond onze keukenprinses Do ons weer op te wachten met heerlijke Escargots en stokbrood :-)
Al met al dus nog een sportieve afsluiting. Ik heb zelfs een spiertje in m'n bil verrekt of zoiets, ik loop althans nu als een oud wijf..., pfff hoop dat het morgen beter gaat.

Nog wat kiekjes van de dag...



Is de koffie klaar ?



Huize Ros-van Driel in Bousquet



Mams



Crady en Zelda willen nu graag op synchroon zwemmen :-)



Oepppps


en nog veel meer foto's:
Mazamet MEI 2009

Geen opmerkingen: