HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 15 mei 2009

La dernière jour....

Toen ik vanmorgen op het fietsje naar de bakker vertrok, was ik nog geen 2min van huis of een plensbui overviel me.... Verzopen kwam ik bij de bakker aan. Die meewarig naar me keek, die zotte Ollanders !

Thuis gekomen met Hans & Do in overleg. Of we gaan pakken en naar NL of we gaan de zon opzoeken. Als de berg niet naar Mohammed komt.....

Op naar Cap d'Agde. Daar was het gelukkig wel mooi weer. We hebben een prachtige stranddag gehad. De honden hebben zich kostelijk vermaakt in de Middelandse Zee, wij trouwens ook !


"Hey Do, je kan eindelijk bruin worden! "



Domenica is de stoerste van ons allemaal, die is IN de zee geweest :-)
Een drankje was er overigens wel behoorlijk aan de prijs, om dit te kunnen bekostigen hebben de honden geprobeerd een centje bij elkaar te bedelen.


"Gierige lui die Fransen..., Zelda kan jij 't fff overnemen, jij bent nog 'n lekker jong ding!"


"Hoeveel mosselen heb jij al gevonden? "


Zwemmen op eigen risico!


Het droomhuis van Hans....


"Wij kunnen een potje breken :-) "


Hans was ook gelukkig met zich zelf en met z'n
2 dames :-)


Nu nog 'n paar uurtjes slapen en dan gaan we weer richting huis. We horen dat het daar ook regent, daar zijn we in elk geval al aan gewend...
Do & Hans bedankt voor de gezellige vakantie.

Geen opmerkingen: