HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 3 mei 2009

Crady helpt mij bij trainen

Ik moet vanaf nu vol in training voor m'n zomerse avontuur, de TransAlp op de mountainebike. Over 12 weken is het zover....

Dagelijks ben ik nu aan het hardlopen. Crady ( en Tarmac, als hij bij mij is) gaat dan mee. Armin van Buuren (Boundaries of Imagination of State of Trance) op m'n oren voor het ritme en Cree gezellig naast me voor de broodnodige ondersteuning. Zo hebben we al heel wat km's afgelegd samen. D'r bilspieren zullen weer behoorlijk aansterken de komende tijd.
Uiteraard moet er ook veel gefietst worden, maar daar heeft Cree een hekel aan. Tarry doe ik daar wel 'n plezier mee, dus die ga ik daar de komende
tijd voor "mis"bruiken :-)

Geen opmerkingen: