HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

vrijdag 7 mei 2010

Geen bericht is meestal goed bericht...

Gisteren werd ik gebeld door oncoloog Rutteman. I.v.m. 5 mei is er waarschijnlijk een beetje achterstand in de uitslagen verwerken van het biopt. Nog even geduld dus.

Maar eigenlijk kan de uitslag me op dit moment niet zoveel schelen.... het gaat goed met Cree!
Ze is vrolijk, ze loopt redelijk tot goed, ze doet alles weer wat de dokter verboden heeft, dus ik geniet van elke dag met haar. Wat de uitslag ook zal zijn, ik ga geen heftige dingen meer met haar doen. Geen chemo, geen amputatie, e.d. Het enige wat ik ermee opschiet is dat ik misschien te horen krijg of het erg agressief is en dus snel zal gaan of niet. Tot die tijd leven we bij de dag, en geniet ik elke dag van haar alsof het haar laatste kan zijn.....
We maken er dus elke dag een feestje van, en dat pakken ze ons nooit meer af !!

Zodra er meer te melden is, horen jullie ' weer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Amber,
Fijn te lezen dat je er zo over denkt dat je geniet met Cree elke dag.
En dat je hebt beslist geen heftige dingen meer met haar gaat doen.
En goed te zien op het filmpje dat ze weer iets beter loopt en alles doet wat de de dokter haar verboden heeft.
Ik lees steeds de stukjes die je schrijft over cree en leef met jou en Cree mee.
Groetjes Elly.
assada@live.nl