HIGHYARD LUCKY'S BYGGET CRADY

Flatcoated Retriever teefje van 25-04-2002 / 02-07-2010
Vader: Björshults Pang I Bygget
Moeder: Beam Me Up Murphy
7 broers en 2 zussen.
op alle foto's kan je klikken voor groot formaat.

zondag 28 september 2008

Crady op het digitale pad...


Omdat ik op mijn website eigenlijk meer 'n soort dagboek aan het bijhouden was, heb ik besloten de website binnenkort op te heffen en een heus Blog voor Crady te openen.
Hier zal ik jullie bijpraten over het wel en wee van Crady en haar vriend Tarmac.

Vandaag, de dag na de KNJV wedstrijd in Oldenzaal hebben we 't rustig aan gedaan.
Lekker lopen dollen in het Balij bos en even wat korte en vooral leuke oefeningen gedaan met de kraai en fazant. Komend weekend staat de 1ste MAP-A voor Crady op stapel dus moet er getraind worden met ander wild. Het ging goed, ze had er weer zin in.

Komende week nog 'n keer op de sleep trainen, ook die zullen we in de MAP weer tegenkomen. Het vertrouwen is gelukkig terug, dus we gaan 'm wederom lang en eenvoudig houden, puur voor het inprenten van vertrouwen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He wat een leuk BLOG. Nog van harte met julli emooie A, wij hebben genoten van het dirigeren, mooi werk hoor.
Succes het weekend op de MAP!
Groetjes Danny & Gina

Anoniem zei

Haiii Amber,
leuk je nieuwe Blog !!!!
Nogmaals gefeliciteerd met je A
2de plaats, die Cree blijf een Kanjerrrr !!!

Anoniem zei

Hoi Amber,

Dit Blog ziet er ook super uit!
Jullie hebben het weer geflikt las ik! Superflat die Crady!
Heel veel suc6 op jullie volgende wedstrijden en tot ziens!

g Immie

Pascal zei

Goed joh !!!iii
Mooi BLOG, mooi hondje... en een hele mooie A. Vasthouden ..dat vetrouwen.
De trainer :)
Pascal